Wystawa akwareli i rysunków - wystawa indywidualna 10-24.12.2021, Galeria "Oranżeria", Radzyń Podlaski

 


Wystawa malarstwa akwarelowego i rysunku 10-24.12.2021, Galeria Oranżeria, Radzyń Podlaski




10 grudnia odbył się wernisaż wystawy, która jest zwieńczeniem moich 10 lat malarstwa akwarelowego. Z tej okazji zebrałam ok. 70-ciu prac z tych lat. Głównymi tematami jest starodawna architektura, pejzaż abstrakcyjny oraz malarstwo botaniczne. Dodatkowym rozdziałem tejże wystawy jest zbiór rysunków czarnym tuszem, przedstawiające fajntazyjnie splecione motywy botaniczno-zwierzęce.
Z techniką akwareli związałam się ok. 10 lat temu i chciałam przedstawić niektóre obrazy, które są dla mnie szczególnie ważne, i z którymi nie potrafię się rozstać sprzedając je, a jednocześnie pokazują jak pracochłonna nieraz i trudna jest to technika. Są także zupełnie nowe, tak jak nowa jest kolekcja architektury czy też kolekcja graficzno-rysunkowa.
 Było mi bardzo miło poznać na wernisażu innych, przybyłych artystów, a organizatorom bardzo dziękuję za umożliwienie mi zaprezentowania dorobku w tak pięknym i klimatycznym wnętrzu Galerii Oranżeria. Wystawa czynna jest do 24 grudnia 2021.













Komentarze