Święto Saskiej Kępy 2018 i 2019

Święto Saskiej Kępy - 2019/ Miasteczko Artystów



  TU krótka relacja:)

Miasteczko Artystów 25.05.2019
Ciepło, fajnie, zwiedzających przyszło mnóstwo, bardzo mili zresztą, ciepło ich pozdrawiam a tych którzy nie mogli dotrzeć, a wiem że chcieli -> to do pracowni zapraszam:))
Na tę okazję trochę obrazów nowych powstało, trochę wzięłam starych razem z całym słynnym kufrem, tak, tak...tym po garnkach😎😂
Niektóre "artefakty" znalazły w końcu najlepsze ręce jakie mogły znaleźć,przynajmniej nieprzypadkowe😘😊 Fajnie też, że one się jeszcze komuś podobają:)) Przy okazji współpracy wkręciłam się na malowanie na meblach i płytach meblowych co skończyło się namalowaniem dwóch kotów na tę okazję na standzie proponującym specjalne półki dla kotków - specjalnie projektowane i wykonywane na zamówienie #półkotka=>Półka dla kotka - kontakt na priv jakby ktoś był zainteresowany zrobieniem prywatnej półki swojemu kocurowi;) Półki są najrozmaitsze, ale z racji tego, że to Miasteczko Artystów, a nie targi dla kotów, to tylko ja sobie tu zaszalałam z malowanymi kociętami. Kocie portrety - przyjemnie i szybko mi to wyszło:) Bardzo dziękuję za taką możliwość 
Botaniczne wkręcenie trwa... Zmieniam papiery, kombinuję .. wciąż ciągnie mnie do zieleni i podmokłości. Bardzo dziękuję także wspaniałej Pani Grażynie za 150% zaangażowania w Miasteczko Artystów i opiekę.. 😘 i wszystkim znajomym, którym chciało się specjalnie do mnie podskoczyć nawet z daleka, to było super!!!
To był bardzo fajny dzień, mam bardzo ciepłe wspomnienia:)

Serdecznie pozdrawiam:)

Poniżej kilka zdjęć:














Święto Saskiej Kępy - 2018
Miasteczko Artysów














Komentarze