"Zwierzęta Pod Tatrami" w Galerii Pod makiem w Zakopanem




Wciąż jeszcze trwa wystawa! Będzie ją można odwiedzić do końca pażdziernika 2014 jeśli ktoś byłby akurat w Zakopanem!
Z radością dzielę się info że zostałam zaproszona do udziału w zbiorowej wystawie "Zwierzęta Pod Tatrami":). Zorganizowała ją Galeria Pod Makiem oraz restauracja Javorina z Zakopanego. 
Świetna sprawa jak dla mnie, ponieważ to moje ukochane tatrzańskie klimaty....Tym razem malowałam akwarelą:-) 
Ach ten tatrzański duch, klimat, pejzaż...:))) Poza tym cieszę się,że poznałam tak przemiłe osoby z Galerii!  Serdecznie pozdrawiam!








"Galeria pod Makiem wraz z Restauracją Javorina serdecznie zaprasza na wystawę Zwierzęta pod Tatrami. 
Honorowy patronat nad wystawą objął Burmistrz Miasta Zakopane, pan Janusz Majcher.
Patronatem medialnym wystawę objęli: Tygodnik Podhalański, Infogram, Malopolskaonline.pl, Podhale24.pl, Region Tatry kalendarium
Idea
Ideą wystawy jest przedstawienie relacji w przestrzeni sztuki między górskim pejzażem a zwierzętami – zarówno tymi dzikimi zamieszkującymi tatrzańskie doliny i turnie jak i udomowionymi, które zwykliśmy widywać w pobliżu góralskich domów. Mając do dyspozycji ciepłą drewnianą przestrzeń Javoriny, położonej nieopodal wylotu Doliny Strążyskiej, pragniemy zaprezentować zarówno rzeźbę przedstawiającą zwierzęta jak i obrazy oddające piękno tatrzańskiego pejzażu."


Ogromnie ciesze się że  mogłam dołączyć do tak szanownego grona artystów i wziąć udział w projekcie:)
Galeria prowadzi też konkurs plastyczny dla najmłodszych - warto sprawdzić i spróbować:)
Restauracja Javorina
Galeria Pod Makiem




Komentarze